Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je staat stevig in je schoenen en kan met werkdruk omgaan
- Je bent digitaal vaardig
- Nauwkeurig en klantgericht
Wat krijg je?
- €2.500 - €3.400 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32- tot 40-urige werkweek
- 24 vakantiedagen + 12 adv-dagen
- Ruime opleidingsmogelijkheden
- Laptop, telefoon, thuiswerkmogelijkheden, premievrij pensioen en reis- en thuiswerkvergoeding
Wat doe je?
- 10% Intern overleg
- 30% Vragen van klanten en collega’s beantwoorden
- 10% Instructies maken
- 15% Nieuwe medewerkers begeleiden
- 25% Werkprocessen optimaliseren (o.a. knelpunten signaleren, applicaties testen)
- 10% Administratie
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Marjon Tip-Stegeman
Recruiter
Vacature
Als Senior Medewerker Klantenservice Aardappelen bij de NAK ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het goede verloop van de vele verschillende administratieve processen met betrekking tot de sector poot- en consumptieaardappelen. De afdeling Klantenservice levert een belangrijke bijdrage aan en onderhoudt nauw contact met andere afdelingen binnen de organisatie.
Je werkzaamheden zijn seizoensgebonden. Je verwerkt aanvragen en correcties voor de veldkeuring, het monsteronderzoek, de partijkeuring en de export in de digitale systemen. Daarbij houd je rekening met de daarvoor geldende regelgeving en richtlijnen. Ook lever je een belangrijke bijdrage aan het goed laten verlopen en optimaliseren van de processen. Je signaleert onder andere knelpunten en lost deze samen met collega’s van je eigen afdeling en andere afdelingen op. Verder implementeer je nieuwe of gewijzigde regelgeving en test je met regelmaat de diverse applicaties.
Daarnaast heb je veel en divers contact met verschillende telers, handelaren en collega’s van andere afdelingen, zoals de Buitendienst, het Laboratorium en de Automatisering. Je helpt bijvoorbeeld klanten en collega’s bij vragen of problemen die per e-mail of telefonisch binnenkomen. Je geeft ook ondersteuning aan collega’s op de eigen afdeling door begeleiding te bieden bij het gebruik van de verschillende applicaties of door het maken van werkinstructies.
Je bent werkzaam op de afdeling Klantenservice Aardappelen, dat bestaat uit drie Medewerkers, vier Senior Medewerkers en drie Vakspecialisten. Je werkt in een dynamische omgeving waar veel ruimte is om vaardigheden als zelfstandigheid, planmatigheid en een goed aanpassingsvermogen in te zetten. Aangezien je op de werkvloer veel ad-hoc vragen en werkzaamheden kunt verwachten, kan je soms niet altijd je to-dolijstje afwerken. Tegelijkertijd zorgt dit juist ook voor veel afwisseling in je werkzaamheden en een diversiteit aan contacten.
Als je het leuk vindt om verschillende klant- en servicegerichte taken uit te voeren, en je het een uitdaging vindt om klanten zo goed mogelijk te helpen bij complexe vragen of problemen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je een merkbare, positieve bijdrage geleverd aan een procesoptimalisatie en heb je samen met je collega’s een complex vraagstuk opgelost.
Tijdens een mindere werkdag heb je iets niet af kunnen krijgen wat wel op de planning stond. Dat is niet prettig, maar je hebt daardoor wel tijd gehad om een spoedgeval te kunnen oplossen.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Teamoverleg
- Aanvragen behandelen
- Vraagstuk collega oplossen
- Instructie schrijven
- Werkproces optimaliseren
- Voorbeeldagenda*
-
- Lunch
- Aanvragen behandelen
- Nieuwe werknemers begeleiden
- Overleg met collega: vraagstuk bespreken
- Nieuwe regelgevingen in systeem implementeren
- Aanvragen behandelen
-
- Lunch
- Bellen met klant
- Aanvragen behandelen
- Bellen met Keurmeester: spoedgeval oplossen
- Applicatie testen
- Wijzigingen in systeem doorvoeren
-
- Lunch
- Instructie schrijven
- Instructie presenteren
- Afdelingsoverleg
- Bellen met klant
- Aanvragen behandelen
- Administratie
-
- Lunch
- Factuurgegevens opsturen
- Aanvragen behandelen
- Applicatie testen
- Teamoverleg
- Overleg met collega's: knelpunten rapporteren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Ontwikkeling is een belangrijk speerpunt binnen de NAK. Het is van belang dat iedere medewerker zich zowel vakinhoudelijk als persoonlijk kan (blijven) ontwikkelen. Iedereen staat zelf aan het roer van zijn of haar eigen loopbaan. Groeipaden bij de NAK staan niet vast, die creëer je zelf.
Werken bij NAK
De NAK is de Nederlandse Algemene Keuringsdienst voor zaaizaad en pootgoed van landbouwgewassen. Deze wettelijke taak wordt vervuld in opdracht en onder toezicht van het ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur. Gespecialiseerde keurmeesters voeren tijdens het seizoen alle keuringen uit die bijdragen aan de hoogwaardige kwaliteit van het Nederlandse exportproduct. De NAK beschikt over een hightech laboratorium waar grootschalige nacontrole op pootaardappelen en zaaizaden wordt uitgevoerd door (moleculaire) onderzoekstechnieken toe te passen.
De NAK is door de sector en overheid gevraagd om partner te zijn voor onafhankelijke kwaliteitsborging in de akkerbouwketen. Daarnaast is en blijft het NAK-certificaat het keurmerk gebaseerd op onderscheidende kwaliteitseisen. Ook levert de NAK betrouwbare, actuele en transparante dienstverlening en informatie, en is de keuringsdienst het kenniscentrum op het gebied van kwaliteit en regelgeving voor het uitgangsmateriaal in de sector.
- Kantoor in Emmeloord
- 250 werknemers
- 40% / 60%
- Gem. leeftijd 49 jaar
- Bedrijfskleding voor buitendienst
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding