Medewerker Klantenservice

Solliciteer nu

Medewerker Klantenservice

NAK Emmeloord

Solliciteer nu

Wat is vereist?

  • Mbo of hbo werk- en denkniveau
  • 1 - 2 jaar werkervaring
  • Affiniteit met de agrarische sector
  • Je bent digitaal vaardig en hebt kennis van MS Office
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je kunt zelfstandig werken, bent oplossingsgericht en klantvriendelijk

Wat krijg je?

  • €2.650 - €3.500 bruto p/m o.b.v. een 38-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 40-urige werkweek
  • 24 vakantiedagen + 12 adv-dagen (bij fulltime dienstverband)
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Laptop, telefoon, thuiswerkmogelijkheden, premievrij pensioen en reis- en thuiswerkvergoeding

Wat doe je?

  • 45% Aanvragen beoordelen
  • 45% Strokenplannen maken
  • 10% Uitslagen verwerken

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Vacature

Als Medewerker Klantenservice bij de NAK ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties en het bieden van uitstekende service via telefoon en e-mail. Je vertegenwoordigt het bedrijf en je staat klanten te woord met een vriendelijke en professionele houding. Je verstrekt uitslagen en maakt strokenplannen voor de buitendienst, waarbij je ervoor zorgt dat alle gegevens correct in de systemen worden verwerkt. Daarnaast bied je ondersteuning aan klanten bij het aanvragen van grondonderzoek en beoordeel je deze aanvragen volgens de voorgeschreven richtlijnen.

Je werkt nauw samen met je collega's op de afdeling Klantenservice en je hebt regelmatig contact met andere afdelingen binnen de NAK om ervoor te zorgen dat klanten efficiënt en snel worden geholpen. Jouw rol is cruciaal in het stroomlijnen van communicatie en het waarborgen van klanttevredenheid.

Je wordt onderdeel van de afdeling Aardappelmoeheid, bestaande uit een Senior Medewerker Klantenservice en een Medewerker Klantenservice.

Als je het leuk vindt om samen te werken met collega's, zelfstandig te werken en je het niet erg vindt om veel verschillende taken te hebben en te werken in meerdere systemen, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Medewerker Klantenservice

Op een leuke werkdag heb je veel interactie met klanten, los je verschillende vraagstukken op en werk je samen met collega's om efficiënte oplossingen te bieden.

Op een minder leuke werkdag heb je weinig tijd voor je taken omdat je constant wordt onderbroken door onverwachte spoedklussen en ad hoc verzoeken.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Strokenplannen maken
    • Lunch
    • Uitslagen verwerken
    • Vragen van klanten telefonisch en via mail beantwoorden
    • Aanvragen beoordelen
    • Lunch
    • Strokenplannen maken
    • Uitslagen verwerken
    • Vragen van klanten telefonisch en via mail beantwoorden
    • Strokenplannen maken
    • Teamoverleg
    • Uitslagen verwerken
    • Aanvragen beoordelen
    • Lunch
    • Aanvragen beoordelen
    • Strokenplannen maken
    • Vragen van klanten telefonisch en via mail beantwoorden

Voorbeeld uit de praktijk

Je bent bezig met het verwerken van een klantaanvraag wanneer je een inconsistentie in de gegevens opmerkt. Wat doe je?

In deze situatie meld je het probleem direct aan de senior medewerker van de afdeling. Je beschrijft helder wat je hebt ontdekt en waarom je denkt dat er een probleem is en je verstrekt alle relevante informatie die je hebt verzameld. Vervolgens ondersteun je de senior medewerker door aanvullende gegevens te verzamelen als dat nodig is en blijf je beschikbaar voor eventuele vragen of verdere assistentie.

Groeipad

Ontwikkeling is een belangrijk speerpunt binnen de NAK. Het is van belang dat iedere medewerker zich zowel vakinhoudelijk als persoonlijk kan (blijven) ontwikkelen. Iedereen staat zelf aan het roer van zijn of haar loopbaan. Groeipaden bij de NAK staan niet vast, die creëer je zelf.

Medewerker Klantenservice

Werken bij NAK

De NAK is de Nederlandse Algemene Keuringsdienst voor zaaizaad en pootgoed van landbouwgewassen. Deze wettelijke taak wordt vervuld in opdracht en onder toezicht van het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. Gespecialiseerde keurmeesters voeren tijdens het seizoen alle keuringen uit die bijdragen aan de hoogwaardige kwaliteit van het Nederlandse exportproduct. De NAK beschikt over een hightech laboratorium waar grootschalige nacontrole op pootaardappelen en zaaizaden wordt uitgevoerd door (moleculaire) onderzoekstechnieken toe te passen.

De NAK is door de sector en overheid gevraagd om partner te zijn voor onafhankelijke kwaliteitsborging in de akkerbouwketen. Daarnaast is en blijft het NAK-certificaat het keurmerk gebaseerd op onderscheidende kwaliteitseisen. Ook levert de NAK betrouwbare, actuele en transparante dienstverlening en informatie, en is de keuringsdienst het kenniscentrum op het gebied van kwaliteit en regelgeving voor het uitgangsmateriaal in de sector.

  • Kantoor in Emmeloord
  • 250 werknemers
  • 40% / 60%
  • Gem. leeftijd 49 jaar
  • Bedrijfskleding voor buitendienst
  • Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding

Collega's

Laura van Bezouwen - Beleidsmedewerker

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben bij de NAK gaan werken omdat ik terug wilde naar plantgerelateerde onderwerpen. Daarnaast wilde ik graag een baan met verschillende soorten uitdagingen, kennisdeling en verbindingen leggen op allerlei niveaus.

Wat was je vorige baan?
Mijn vorige baan was postdoc/onderzoeker in het vakgebied elektronen microscopie.

Wat doe je in je vrije tijd?
Bakken, koken en lezen.

Jeroen Knol - Technicus

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Uitdagend, dichtbij en veel variatie. Begrip in de polder.

Wat was je vorige baan?
Medewerker expeditie.

Wat doe je in je vrije tijd?
Geocaching.

Kars Douma - Senior medewerker klantenservice, afdeling Klantenservice Logistiek

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
De landbouw heeft me altijd geïnteresseerd, zo ben ik ook bij de NAK terechtgekomen. Het is heerlijk om afwisselend werk te hebben en om bij te springen als ons team op de drukkerij het nodig heeft. Daarbij is het streven om de boel overzichtelijk en onder controle te houden een mooie uitdaging!

Wat heb je gestudeerd?
HBO Ondernemerschap.

Wat doe je in je vrije tijd?
Mountainbiken, hiken, reizen en samen met het gezin de gezelligheid opzoeken!

Riekjen-Anna Veltman - Vakspecialist laboratorium afdeling analyse

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben bij de NAK begonnen als stagiaire, na deze stageperiode ben hier gaan werken als Senior analist. Tijdens mijn eerste jaar bij de NAK kwam er een vacature beschikbaar voor de functie vakspecialist. Dit leek me een leerzame uitdaging. Het fijne team van collega's en het werken aan de kwaliteit sprak mij ontzettend aan.

Wat was je vorige baan?
Senior analist bij de NAK.

Wat doe je in je vrije tijd?
Volleyballen.

Frank Pijnacker - Regiomanager Noord-Holland

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben in 1988 in dienst getreden bij de NAK, daarvoor was ik werkzaam op een akkerbouwbedrijf. Na ruim 30 jaar werkzaam als keurmeester pootaardappelen heb ik eerst als seniorkeurmeester gewerkt. Sinds 1 september 2020 ben in functie als regiomanager Noord-Holland.

Wat was je vorige baan?
Keurmeester

Wat doe je in je vrije tijd?
Met de camper op stap, zeevissen en wandelen.

Annelies Adema - Senior vakspecialist laboratorium AAO analyse

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Laboratorium werkzaamheden verrichten die betekenis hebben voor de klant, daarnaast het werken in een dynamisch team. Er is ruimte voor zelf ontwikkeling en ontwikkeling van het bedrijf en geen dag is hetzelfde!

Wat was je vorige baan?
Moleculair analist.

Wat doe je in je vrije tijd?
Fietsen, muziek en paardrijden.

Nathasja Zenhorst - Communicatiemedewerker en vormgever, Communicatie

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben al jong begonnen bij de NAK en heb mij hier verder kunnen ontwikkelen. Ik ben op het lab begonnen, waar een heel nieuwe wereld voor mij open ging. Er zit zoveel meer achter het 'alleen' poten van aardappelen en planten van zaaizaden. In mijn huidige functie krijg ik veel mee van de processen en ontwikkelingen.

Wat was je vorige baan?
Medewerker Klantenservice.

Wat doe je in je vrije tijd?
Reizen en gamen.

Lianne de Vries-Veurman - Vakspecialist Zaaizaden

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Via via bij de NAK terecht gekomen als tijdelijk medewerker. Dit is erg goed bevallen en daarom ook gelijk gesolliciteerd toen er een plekje vrij kwam. Het werken met levend materiaal, overdragen van kennis en verbeteren van processen spreekt me erg aan.

Wat was je vorige baan?
Leerkracht basisonderwijs.

Wat doe je in je vrije tijd?
Eropuit gaan met het gezin, afspreken met familie/vrienden, koken, tuinieren.

Sollicitatieproces

1e gesprek: Manager Klantenservice & Recruiter
2e gesprek: Medewerkers van de afdeling, Manager Klantenservice & Personeelsadviseur met afsluitend een rondleiding op de afdeling
Aanbod

Interessante baan?

Solliciteer nu