Senior Medewerker Klantenservice
NAK Emmeloord
Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- 1 tot 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Affiniteit met de agrarische sector
- Kennis en ervaring met MS Excel en overige Office 365 programma's
- Digitaal vaardig
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je ben oplossingsgericht en kunt goed zelfstandig werken
- Je kun overzicht bewaren en staat stevig in je schoenen.
Wat krijg je?
- €2.800 - €3.750 bruto p/m o.b.v. een 38-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 40-urige werkweek
- 24 vakantiedagen + 12 ADV dagen (bij fulltime dienstverband)
- Ruime opleidingsmogelijkheden
- Laptop en thuiswerkmogelijkheden
- Premievrij pensioen
- Reis- en thuiswerkvergoeding
Wat doe je?
- 20% Procesoptimalisatie uitvoeren
- 40% Klantvragen beantwoorden
- 20% Intern overleg
- 10% Controles uitvoeren
- 10% Relatiebeheer
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Marjon Tip
Recruiter
Vacature
Ter vervanging van afwezigheid zijn wij op zoek naar een Senior Medewerker Klantenservice voor de duur van in elk geval 1 jaar.
Als Senior Medewerker Klantenservice bij de NAK ben je verantwoordelijk voor het structureel goed laten verlopen van de processen op de afdeling en de administratie daarvan. Jij bent de kartrekker voor de uitvoerende werkzaamheden. Daarnaast draag je samen met andere afdelingen bij aan het gehele proces waarin de kwaliteit van pootgoed centraal staat.
In deze functie ben je een belangrijke schakel en werk je met verschillende stakeholders zoals telers, handelshuizen en de NVWA. Intern werk je samen met verschillende afdelingen. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 11 collega’s. Je werkt zowel in teamverband als zelfstandig. Je vindt het leuk om nieuwe dingen te leren, hebt een gezonde nieuwsgierigheid en maakt nieuwe informatie snel eigen. Dit is belangrijk, want de kennis is specialistisch van aard en taken worden uitgevoerd volgens vastgestelde werkinstructies en protocollen.
Als senior medewerker klantenservice ben je het aanspreekpunt voor zowel externe als interne vragen. Je verwerkt complexe klantdossiers, verwerkt aanvragen met betrekking tot de diensten die wij leveren, maakt overzichten, voert controles uit op de systemen en applicaties. Daarnaast neem je deel aan verschillende overleggen ter verbetering van de processen. Je signaleert tijdig problemen en afwijkingen en communiceert dit met de betrokkenen afdelingen. Samen met andere afdelingen bewaak je de voortgang en evalueer je dit zodat je samen blijft verbeteren.
Als je het leuk vindt om met veel verschillende processen om te gaan, affiniteit hebt met de sector en je het niet erg vindt om met veel verschillende systemen en applicaties te werken, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je een gevarieerd takenpakket, schakel je intern en extern, doe je nieuwe kennis op en werk je met elkaar aan verbetering.
Op een minder leuke dag heb je eerst minder soepele gesprekken met de klant om tot een oplossing te komen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Weekstart
- Lunch
- Overzichten versturen
- Intern overleg
- Controles van de voortgang uitvoeren
- Klantvragen beantwoorden
- Projecten uitwerken
- Uitslagen verstrekken
-
- Lunch
- Procesoptimalisatie
- Klantvragen beantwoorden
- Controles van de voortgang uitvoeren
- Beleid en informatiedocumenten inlezen
- Relatiebeheer uitvoeren
- Overdracht met de Vakspecialist
- Uitslagen verstrekken
-
- Lunch
- Instructies beoordelen
- Controles van de voortgang uitvoeren
- Klantvragen beantwoorden
- Klantvragen beantwoorden
- Overleg met procesgroep
-
- Maandoverleg
- Lunch
- Communicatiegegevens aanleveren
- Klantvragen beantwoorden
- Klantvragen beantwoorden
- Controles van de voortgang uitvoeren
- Overdracht met de Vakspecialist
- Uitslagen verstrekken
-
- Lunch
- Procesoptimalisatie uitvoeren
- Intern overleg
- Controles van de voortgang uitvoeren
- Klantvragen beantwoorden
- Beleid en informatiedocumenten inlezen
- Relatiebeheer uitvoeren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Ontwikkeling is een belangrijk speerpunt binnen de NAK. Het is van belang dat iedere medewerker zich zowel vakinhoudelijk als persoonlijk kan (blijven) ontwikkelen. Iedereen staat zelf aan het roer van zijn of haar eigen loopbaan. Groeipaden bij de NAK staan niet vast, die creëer je zelf.
Werken bij NAK
De NAK is de Nederlandse Algemene Keuringsdienst voor zaaizaad en pootgoed van landbouwgewassen. Deze wettelijke taak wordt vervuld in opdracht en onder toezicht van het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. Gespecialiseerde keurmeesters voeren tijdens het seizoen alle keuringen uit die bijdragen aan de hoogwaardige kwaliteit van het Nederlandse exportproduct. De NAK beschikt over een hightech laboratorium waar grootschalige nacontrole op pootaardappelen en zaaizaden wordt uitgevoerd door (moleculaire) onderzoekstechnieken toe te passen.
De NAK is door de sector en overheid gevraagd om partner te zijn voor onafhankelijke kwaliteitsborging in de akkerbouwketen. Daarnaast is en blijft het NAK-certificaat het keurmerk gebaseerd op onderscheidende kwaliteitseisen. Ook levert de NAK betrouwbare, actuele en transparante dienstverlening en informatie, en is de keuringsdienst het kenniscentrum op het gebied van kwaliteit en regelgeving voor het uitgangsmateriaal in de sector.
- Kantoor in Emmeloord
- 250 werknemers
- 40% / 60%
- Gem. leeftijd 49 jaar
- Bedrijfskleding voor buitendienst
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding